ب
-
بازاریابی
پایش تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکتهای صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 173-210]
-
بازاریابی / تبلیغات دیجیتال / پسا
ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1401-1402، صفحه 51-87]
-
برند/تخلفات برند/واکنش مصرف کنندگان/نقشه شناختی فازی
شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1401-1402، صفحه 207-235]
چ
-
چکیده
ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401-1402، صفحه 25-52]
ش
-
شرکتهای صادراتی
پایش تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکتهای صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 173-210]
-
شناسایی / اولویتبندی عوامل / بانکهای خصوصی / فینتک
طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانکهای خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 39-66]
-
شهرکهای صنعتی
پایش تأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکتهای صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1401-1402، صفحه 173-210]
ک
-
کرونا
ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1401-1402، صفحه 51-87]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد